Antwoorden op veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Met iDeal, Klarna en bancontact.
Bestellingen gedaan voor 17:00 uur verzenden wij dezelfde dag met postnl of Dhl.
Zij doen er alles aan dit de volgende dag te bezorgen.
Het kan echt voorkomen dat het door drukte een dag langer duurt.
Mocht een Product defect zijn of hebt u het verkeerd besteld of verkeerd ontvangen stuur dan niets terug maar neem eerst even contact met ons op via mail of whatsapp 0615513030
Dan zoeken we naar de beste oplossing.
U verzendadres kunt u aanpassen tijdens het bestellen.
mocht u een verkeerd adres hebben vermeld neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via whatsapp 0615513030.
mochten de artikelen al zijn verzonden dan kan u welicht in de app van postnl of dhl een ander aflever moment en adres aangeven.
Zodra de bestelling is verzonden/ afgehandeld dan ontvangt u de factuur met track en trace code.
Als het pakket bij de vervoerder is verwerkt ontvangt u een email met de volg gegevens.
Voor vragen en of problemen kunt u ons altijd een email of een whatsapp sturen 0615513030.
whatsapp word 24/7 tussen 9:00 uur en 22:00 altijd beantwoord
Mocht je dit zijn overkomen dan zo spoedig mogelijk coantact met ons opnemen via Whatsapp 0615513030.
mocht dit toch te laat zijn dan kunt u mischien in de postnl app of de dhl app een ander aflever moment en aflever adres aangeven.
Via de website kan u kiezen voor Nederland en Belgie.
voor een ander landen kunt u contact met ons opnemen.
Als de artikelen op voorraad zijn dan verzenden wij alles in 1 pakket.
producten die niet op voorraad zijn worden afgeleverd.